Sunday 2 September 2012

Gambar Raya 2012

Salam HaiHaiHai...

Entry sebelum nie ada cakap nk masukkan gambar gambar raya. Nah harini ada kesempatan tuk berbuat demikian. Cheh! Ayat nk skima j. Korang layan lah yer... Tapi b4 tu nak lah jugak cerita sikit pasal raya kali nie. Kalu tahun lepas aku balik raya kat kampung aku, tu pun 1st day, n separuh hari j. Tengahari dah start enjin balik kampung En.H. Tak sempat sgt lah nk g umah sedara sedara. Sebab??? En.H tk dpt cuti panjang...=(

Utk tahun nie, 1st raya sampai lah 3rd raya, aku raya kat umah En.H dulu. Kat Melaka sudah tentu.. Tema? Merah menyala membara meletup-letup gitu! Hahaha... MIL aku masak rendang ayam n daging, skali ngan nasi impit + ketupat palas yg ada letak kacang soya tu (yg nie akak ipar aku yg buat). Aku????? Bekerja di belakang tabir j lah. Siapkan bahan2. Tu pun yg ringan2 j. Aku kan tgh sarat. Bukn sengaja nk memanja-manjakan diri, tapi the truth is aku tgh menderita sakit kelengkang! Rasa berdenyut2. Nak bangun duduk pun seksa. Okeh, yg ni aku cerita kat lain entry Okeyh...=)


 Yeay! Sedondon ke???


 Posing ala-2 apa mcm nie??? Kakak ipar tlg amekkan...


Mmuaahh!! Sayang En.H aku nie sangat2...=)

  

Aku dan keluarga belah mertua. Family abang kpd En.H yg tkdek sbb beraya kt umah mertuanya..

 

2nd day beraya. Ikut in law beraya kat umah sedara mara area Muar


Tu j lah yg aku ada utk tatapan korang...=)

No comments:

Post a Comment